Rabu, 14 Januari 2015

Cara Hilangkan Parut Dimuka Akibat Jerawat

As salam & selamat pg semua,

Hari ini saya nak berkongsi ttg Vitamin E Shaklee utk hilangkan kesan2 jerawat dimuka. Parut dibahagian muka ini blh membuatkan kita rasa rendah diri & hilang keyakinan diri. Bila kita cuba cari di internet, byk cara2 utk hilangkan parut yg disyorkan. Cuma kdg2 cara yg disyorkan  kita cuba tapi tak sesuai dgn kulit muka kita. Akhirnya bukan tambah elok kdg2 tambah teruk kesan parut kat muka kita tu...

Alhamdulillah, dlm rangkaian produk Shaklee ini ada penyelesaian utk masalah parut kesan  dari jerawat. Vitamin E ini sememangnya terkenal utk kecantikan kulit terutamanya utk masalah parut.Secara umumnya, Vitamin E ini bertindak sebagai antioksidan yg akan memelihara sel2 yg sentiasa terdedah dgn radikal bebas agar tidak rosak. Ianya juga membantu membaiki tesktur kulit, mengelakkan penuaan awal, tona kulit yg tidak sekata & membantu masalah parut.

Vitamin E ini diperbuat dr minyak soya organik & minyak biji gandum, diekstrak dgn d-alpha tocopheryl & digabungkan dgn 8 jenis vitamin E (alpha,beta,gama,delta). Ianya adalah vitamin E yg paling lengkap dipasaran. Selain itu, Vitamin E mengandungi 10mg Selenium semulajadi yg membantu tubuh kita menyerap vitamin E.


 Testimoni pengguna yg berpuas hati hanya seminggu slps menggunakan Vitamin E



Berminat, hubungi saya utk konsultansi & tempahan produk

Eira
012-7258272
Sms/WhatsApp/Telegram

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen