Selasa, 13 Januari 2015

Tekanan Darah Tinggi Pembunuh Senyap Rakyat Malaysia

Apa itu Tekanan Darah Tinggi?

Pelbagai faktor yg menyebabkan ramai rakyat di negara ini menghadapi tekanan darah tinggi. Ini termasuklah penyempitan arteri,isipadu darah yg lbh dr normal atau denyutan jantung yg pantas atau lbh kuat dr yg sepatutnya. Sampai kesuatu peringkat blh membawa kematian apabila perjalanan darah diotak tersumbat akibat tekanan darah yg tidak normal.

Antara gejala darah tinggi adalah mual,rasa ingin muntah,gelisah,cpt marah atau mudah tersinggung,sesak nafas,mata kabur & sebagainya. Tekanan darah tinggi juga adalah faktor utama berlakunya strok. Strok terjadi apabila tekanan darah yg tinggi menyebabkan kebocoran pada salur darah yg lemah dan kemudiannya mengalir ke otak. Apabila salah satu arteri kecil tersumbat oleh darah beku,strok blh terjadi.



Penting utk kita mencegah & merawat tekanan darah tinggi ini kerana kesan yg dibawa amat menakutkan. Kita juga perlu berwaspada kerana tekanan darah tinggi ini berlaku secara senyap & tidak mengira umur. Sesiapa pun berisiko utk terkena sakit tekanan darah tinggi ini.

Saya ingin perkenalkan satu produk iaitu Omega Guard yg insya-Allah sehinggi kini byk menolong merendahkan bacaan darah tinggi pengguna2. Produk ini dpt memelihara tekanan darah dan paras kolesterol yg normal, mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular, penglihatan & fungsi2 sendi.



Testimoni pengguna:

[TESTIMONI] OmegaGuard Shaklee untuk Darah Tinggi
Perkongsian bagaimana OmegaGuard Shaklee membantu menurunkan tekanan darah bagi pesakit darah tinggi.
https://www.youtube.com/watch?v=ow2L9pLpMHA

Berminat, hubungi saya utk tempahan

Eira
012-7258272
Sms/WhatsApp/Telegram

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen