Isnin, 21 September 2015

Kenapa ramai yang suka amalkan Vitamin C Shaklee ini?

Saya suka ceritakan tentang Vitamin C Shaklee ini sebab setelah konsisten amalkan Vitamin C nampak banyak sangat perubahan pada saya dan suami. Kulit muka saya nampak lebih cerah dan jerawat segan nak tumbuh. Suami pula jarang sangat demam atau selesema.


Oh ya, sebenarnya Vitamin C ini sesuai untuk diambil oleh semua golongan. Kadang-kadang ada antara kita mengatakan makan je buah-buahan yang mengandungi Vitamin C sudah mencukupi. Tahukah anda, kandungan Vitamin C dalam buah akan berkurangan kepada separuh selepas dipetik ketika tidak ranum dan musnah terus apabila terdedah kepada panas.

Jadi kita boleh tahu berapa peratus sahaja Vitamin C yang kita dapat dari buah. Lagi teruk jika kita merokok, stress atau muka berjerawat. Sebab tu kena top up dengan makanan tambahan Vitamin C.

Apa perbezaan Vitamin C Shaklee dengan yang lain? Perbezaan yang nyata ialah adanya kebolehan SISTEM SUSTAINED RELEASE dimana hanya 100mg Vitamin C dilepaskan dari tablet setiap sejam. Lapisan demi lapisan Vitamin C diuraikan dan dilepaskan. Oleh itu, air kencing kita tidak lah diperkaya dengan Vitamin C.

Disini saya sertakan testimoni-testimoni pengamal Vitamin C ini:

1) Sakit Gastrik Hilang 

  

2) Deman atau Selesema Sembuh


3) Kulit Licin Dan Tegang


Sesiapa yang belum cuba produk Vitamin C Shaklee ini, jangan segan untuk hubungi saya.

Eira 012-7258272
Pengedar Shaklee Kulaijaya
COD Kulaijaya & Pos KeSeluruh Malaysia.

 



0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen