Sabtu, 5 September 2015

Keseronokan Menjadi Ahli Shaklee

Alhamdulillah, setelah aktif didalam bisnes Shaklee saya dapati ia amat berbeza dengan bisnes-bisnes yang pernah saya ikut pada masa dulu. Didalam organisasi bisnes ini, kami diajar dan ditekankan untuk mengutamakan Allah SWT dahulu sebelum berbisnes.

Pelbagai amalan menjemput rezeki diajarkan oleh upline kami. Amalan ini menjadi rutin harian kami disamping berkongsi kebaikan-kebaikan produk Shaklee dan kelebihan menjadi ahli Shaklee. Semakin lama kami semakin mempercayai produk-produk yang kami kongsikan setelah mendapat testimoni-testimoni yang mengembirakan dari pelanggan-pelanggan kami.

Disini saya kongsikan kelebihan menjadi ahli Shaklee:
  1. Bonus Tunai - Bonus sehingga 21% setiap bulan.
  2. Program Kereta - Shaklee akan bayar dalam bentuk tunai untuk pengedar yang layak.
  3. Konvensyen/Program Insentif - Peluang mengerjakan umrah dan konvesyen setiap tahun. 
Disamping itu juga, buat julung-julung kalinya Shaklee menawarkan percutian keluar negara iaitu Bangkok Trip kepada pengedar-pengedar biasa yang layak. Kami perlu memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan sebelum layak kepercutian lima bintang ini. Semua perbelanjaan ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee selama 4 hari 3 malam.

Saya ingin mengajak pembaca-pembaca blog ini yang berminat dengan produk-produk Shaklee dan ingin menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan tambahan, boleh hubungi saya. Nanti kita cerita lebih lanjut ya..

Eira 012-7258272

Pengedar Shaklee Kulaijaya

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen