Isnin, 2 Mac 2015

Makanan tambahan yang kaya dengan protien


ENERGIZING SOY PROTEIN



Merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein yang berasaskan kacang soya yang dicipta oleh Dr.Shaklee pada awal 70-an

Energizing Soy Protein diiktiraf seluruh dunia dan kajian yang sangat ekstensif dan komprehensif,kacang soya yang digunakan shaklee hanya mengandungi"non-GMO"(non-Genetically Modified Organism)dan diproses pada kadar suhu yang rendah.

Energizing Soy Protein Shaklee merupakan sumber protein nabati yang rendah lemak, bebas kolesterol serta diperkaya oleh 9  asam amino penting yang dibutuhkan oleh tubuh. Energizing Soy Protein Shaklee telah terbukti secara klinis dicuci dengan air yang mengekalkan isoflavones ,genistein dan daidzein yang kritikal demi membekalkan kebaikkan soya. Energizing Soy Protein mampu memberikan sumber tenaga yang dapat bertahan lebih lama,Ia dturut diperkaya dengan vitamin dan mineral.Sangat sesuai semua peringkat umur tua dan muda,kandungan indeks
Glycemic rendah yang sesuai kepada pengindap kencing manis,Protien adalah bahan utama pembentukkan organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia kekurangab protien menyebabakan kelemahan sistem imun untuk melawan penyakit.

Manfaat Energizing Soy Protein Shaklee  :


* Baik untuk hormon
* Pembentukkan sel sel baru
* Dapat menyuburkan kesehatan kulit, rambut, kuku, dan otott
* Memperbaiki masalah rambut beruban,gugur,pigmentasi,kedutan.
* Bagus untuk ibu yang sedang menyusui untuk memenuhi kebutuhan calcium      
* Dapat menurunkan cholesterol dan risiko osteporosis dan sakit jantung
* Baik untuk penderita diabetes atau orang ingin menurunkan berat badannya (dapat menggantikan makanan malam atau sarapan pagi)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen